søndag den 2. juni 2013

Nu med hvalp....

Jeg har ikke fået lavet så meget i køkkenet eller kreativt på det sidste. Vi har været så heldige at få en hvalp og det er igen en labrador formel 1, som er kommet til at hedde Chillie. Tja de første 14. dage sov jeg næsten ikke da jeg vågner ret let så jeg hørte alt hvad hun lavede og der sov hun heller ikke ret meget, men nu er hun da begyndt at sove til kl. 8 så det er lige før at jeg er udhvilet så jeg står op med hende. Det er så et lille dampbarn vi har fået. Hun bider i ALT og av av også i mine tæer. Hun er 11 uger i morgen og har fået nogle lidt for lange ben til at man altid kan styre det. Det ser så sjovt ud når der løbes og bagbene løber stærkere end forbene så vælter lille Chillie rundt og kan ikke helt forstå det.

Jeg har dog fået lavet lidt inden vi fik hende. Der lavede jeg en konfirmationskage til en af min kærestes jagtkammeraters datter. Hun går meget op i heste og har selv en hvid hest så det skulle jeg få med ind i. Selve kagen er to lyse bunde og en mørk og det sædvanlige hindbær/Toblerone.




 
Ja jeg fik så en bestilling på en hæklet traktor og vogn (jeg ved godt at billedet ikke er så godt og der roder, men den er lavet efter vi fik Chillie så der var ikke lige det største overskud)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar