mandag den 3. december 2012

Længe siden.... men jeg er her endnu!

Jeg ved godt det er længe siden jeg har være aktiv her, men jeg har arbejdet på at lave ting til et julemarked. Nu er det så tid til igen at komme i gang igen med at blogge... Jubiii....
Mit næste projekt er en lastbil, bil, campingvogn og så et tog. Jeg har jo en kæreste der er logofører så jeg må vel heller prøve at lave et tog også. Jeg har fundet ud af hvordan jeg skal lave lastbilen så det er bare at jeg kommer i gang.
 
Så er det jo også tid til at julehygge med familien og dette indebær også at der skal bages så jeg skal prøve at lave noget nyt konfekt også. Det hele skal nok komme her ind lige så snart jeg får det lavet så glæd jer



 
Så er der lige et lille stemningsbilled af min udsigt fra sofaen hvor jeg sidder og lytter til mit faglitteratur når jeg læser til ergoterapeutuddannelsen.


Jeg var lige hjemme hos mine forældre for at se til vores novemberkaktus som vi har arvet efter min kærestes mors morbror og det var min kærestes mormor der startede med at have den så nu er den gået i arv igen og står hjemme hos mine forældre der opbevar den til vi får plads til den så den ikke kommer noget til under ombygning. Er den ikke bare flot. Den ser sådan ud ca. 4 gange om året. Vildt for de små jeg har her hjemme blomster kun 1-2 gange om året. Det skal lige siges at den ikke har særlig mange blomster denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar