lørdag den 2. marts 2013

Anden uge på Færøerne

Så er der gået en uge mere. Jeg har haft travlt med praktik og har ikke fået set så meget, men jeg har gået tur i går og i dag. I morgen skal jeg ud og gå op på det fjeld jeg har udsigt til fra mit vindue sammen med nogle andre studerende. Det bliver dejligt at komme ud og se lidt og få en udsigt ud over hele Torshavn. Jeg håber at det er en god dag med masser af sol lige som i dag så vi kan få en god udsigt.

Lige et par billeder...
Nede på stranden er der et lille bitte vandfald

Stranden i Torshavn med udsigt til Nólsoy som er den ø der ligger lige ud for Torshavn.

Udsigt over Torshavn


Jeg bor i et af de høje huse der ses midt i billedet ved den skorsten der er.
Havnen og "det skæve pakhus" i Torshavn

"Det skæve pakhus" i Torshavn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar