søndag den 3. marts 2013

En lille tur op for at se ud over hele Torshavn

Jeg har været ude og gå i dag sammen med to andre studerende. Vi gik op til Kongevarderne som jeg kan se fra mit vindue. Jeg nåede ikke helt der op pga. mit "dejlige" knæ. Det var en dejlig tur der op og en ret så god udsigt. Vi talte om at utroligt at man kunne se dem så langt væk når de var så små, men men de var så ret store da de to andre nåede der op.
Jeg synes det er utroligt at man en uge efter en vandretur stadigvæk har ondt og føler sig ynkelig når man går for hold da op min krop er ikke ening med mig at jeg skal gå så meget som jeg gør i de her uger. Jeg håber at det bliver beder... Da vi kom hjem stod min nabo og bagte kage til os. Det er da hygge her på gangen og det er dejligt at vi kan sammen :-)



Ja, hvis man ser godt efter så kan man se, at jeg har skrevet på billedet, hvor jeg bor og hvor jeg arbejder.
 
 
Udsigt over Torshavn. Jeg stod på det fjeld som jeg ser op på fra mit værelse.
 
 
Her kan man se Sara og Birgitte jeg var på tur sammen med der står ved Kongevarderne
 
 
Her er de så på vej ned og det er sådan noget de har klatret på hele vejen der op. Derfor jeg ikke skulle der op...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar