torsdag den 28. marts 2013

Så fik jeg besøg....

Mine forældre kom til Færøerne i går aftes. Jeg hentede dem ved bussen og fik hygget med dem i 1½ time, inden jeg kørte hjem i den lejet bil. Jeg har fået lov til at komme og spise sammen med dem alle dage gratis og vi skulle kun have bil i fire dag, men da de er ved at renover hotellet og mine forældre skal flytte til et andet hotel den sidste aften så har vi bilen fra i går aftes til mandag aften uden at skal betale mere. Det kalder jeg service....

I dag startede vi med at køre lidt rundt i Torshavn eller Havn som den også bliver kaldt i talesprog inden vi tog færgen til Suðuroy som er den sydligste ø på Færøerne. Det tager 2 timer at sejle der til, men det var så stille i vejret så det var en dejlig tur.

 
På vej til Sumbo er der et fuglefjeld som hedder Beinisvørð. Der er utroligt kønt der også og man kan høre alle fuglene.

 
Min mor ser over på Beinisvørð


Beinisvørð


Det er så der vi lige har kørt for at komme op til Beinisvørð



Ved Beinisvørð
 


Er de ikke søde?

 

På vej til Sumba

 
Ja ja, min har det med at finde nye venner også her i Nes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar