fredag den 8. november 2013

Alt for længe side...

Tja tiden er vist løbet lidt fra mig. Jeg har holdt sommerferie (bare her hjemme), holde 30 års fødselsdag, fået besøg af de skønneste bofæller fra Færøerne, fået hvalp med krudt i popoen og været i praktik i 10 uger igen. Det har været rigtigt godt at komme ud og prøve noget mere af, af alt det jeg har lært. Nu er det så tilbage til læsning og skole hver 3. uge.
Jeg har så nået at lave lidt kager og hækle lidt så pas på nu kommer der en række billeder....

 
Kage til en lærer der lige var blevet færdig med uddannelsen og har fagende dansk, tysk og musik.

 
Da jeg havde besøg for af de tre jeg boede sammen med oppe på Færøerne var lige et smut i Karrebæksminde og få en "lille" is og så nyde den til denne udsigt.

 
Ja så kom der et får til verden. Jeg har købt denne opskrift, men kan ikke huske hvor, men den er til en veninde der skal have barn i denne måned.
 

 
Ja så var der lige en der så det første får og gerne ville have en også....
 

 
Jeg har været på Fyn og lave en bryllupskage til en jeg har læst sammen med på min tidligere uddannelse. Den er lavet med 1 chokoladebund, 2 lyse bunde, champagnekrem og brombærkrem. Hjertet er sukkerprint sat på fondant.


 
Ja de er heldigvis ikke så traditionelle så fik lov til at "lege" lidt.... 

 
Dagen efter jeg kom hjem fra Fyn skulle jeg til fødselsdag med min fætters søn som har en hel speciel plads i mit hjerte og han elsker filmen Biler og så kunne jeg da ikke lade være. Den faldt også i god jord hos ham.




 
Jeg fik da også lige lavet to kager til en 50 års fødselsdag hos en af vores gode venner og det skulle være to "mande" kager. Hmm jeg gik længer og tænkte over det, men han kom selv på damen og så ville jeg lave noget som han godt kan lide og så blev det til ØL... 



 
Jeg fik også været i ZOO sammen med en rigtig god veninde og hun fik taget dette billede med sin mobil. Synes at det er super godt og giver et godt udtryk af et rovdyr. Det er taget igennem noget glas, hvilke jeg ikke synes at man kan se.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar