søndag den 12. januar 2014

Lige lidt inden eksamen

Så er det snart eksamenstid igen... Så fra onsdag og en uge frem kommer jeg til at være inde i en lille verden hvor der kun er plads til computer, litteratur og mig selv. Suk der er et år endnu af min uddannelse. Det er lidt mærkeligt at tænkte på at jeg er færdiguddannet om et år.

Jeg har dog stadigvæk tid til at hækle og lave lidt sjovt i køkkenet. Jeg har lige lavet flødeboller og kom da til at savne at arbejde med det, selv om jeg "hade" det den gang. Jeg fik lavet med lakrids, brombær og vanilje. Jeg kan så godt se at det er laaang tid siden at jeg sidst har lavet flødeboller for de blev lidt skæve og med sjove former, men der blev 102 stk. til min fars fødselsdag.





Sådan så vores køleskab ud efter en hyggelig dag sammen med en studiekammerat og hans kæreste der gerne ville lærer at lave gåsebryster (undskyld for det rystede billed, men var godt træt). Mener at det blev til 82 stk. og der var så ca. 40 jæger på Lolland der blev glade. Jeg har så måtte hører på min mor at hun KUN fik ÈT gåsebryst når nu der var så mange og hun kunne da godt have spist to :-) 



Jeg har så sat lidt tid af til at hygge lidt enden på onsdag. Jeg har fået en opgave der hedder at lave en WV Golf med øjne i sølvgrå. Så nu er garnet købt, så er det bare med at komme i gang. Jeg har tænkt at jeg laver den lidt på samme måde som min traktor.

Jeg så også gang i lidt andet. Jeg er gået i gang med et par sokker for anden gang. Første gang var det aller første jeg lavede og de blev så ikke så gode. Nu prøver jeg igen og kan godt indrømme at de går noget bedre denne gang.... Opskriften er fra Drops og kan findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar