lørdag den 6. december 2014

Længe siden...

Jeg undskylder meget for at der er gået så lang tid siden der sidst er sket noget på bloggen. Siden februar er der sket rigtigt meget i mit liv. Jeg har købt lejlighed og derved flyttet. Jeg lider af en kronisk tarmsygdom (Morbus Chron) som lige gav mig to uger på sygehuset og en operation oven i. Jeg har uddannet mig til sportsmassør i min sommerferie og nu er jeg så ved at skrive mit bachelorprojekt sammen med to med-studerende som tager ret meget af min tid lige nu. Jeg bliver så færdig som ergoterapeut i januar så det glæder jeg mig godt nok til. Så er endnu 3½ års uddannelse slut....

Dem af jer der har spurgt til den lille traktor. Der kan opskriften købes hos Frk. Rosengren i Køge.
Min lille have til min lille lejlighed. 

Jeg er så heldig at have Susåen næsten lige i baghaven.

Susåen 

Flygtede fra bachelorskrivning den ene dag til Karrebæksminde (Enø) og gik en tur med hunden.

Blev luftet af kæresten ude ved denne flotte udsigt
Denne kan købes hos Frk. Rosengren i Køge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar