søndag den 14. april 2013

God dag på Færøerne...

Efter en lang uge med rigtig mange udfordringer i praktikken og en eksamensopgave, som er skrevet og afleveret, en undervisning af de fire ergoterapeuter vel overstået, så holder jeg weekend. Vi have aftalt at vi skulle ud og gå i dag, men kom kun ud og handle. Det har været en typisk dag med vejret her oppe. Det har regnet, sneet og havlet så vi holdte os hjemme og fik slappet af med at lave karameller og spise hjemmelavet sushi. Vi fik også sagt farvel til den eneste mandelige beboer på gangen. Det er mærkeligt at tænkte på at han har været her i 6 uger og jeg selv i 8 uger og skal hjem på lørdag. Det bliver så skønt at komme hjem til kæresten og familien også selv om kæresten skal på job og ikke er hjemme når jeg komme hjem, men det klare vi også :-)

Vi er to der er begyndt at lærer at stikke. Vi startede begge med at lave en hue og nu er jeg så begyndt på en færøsk sweater. Det er lidt af en udfordring jeg har sat mig selv på.

I morgen skal vi til Vagar, som er den ø lufthavnen ligger på og gå ved en sø der er ret lang og ligger helt ud til havet. Jeg håber så at det bliver beder vejr i morgen end i dag.

 
Tja sådan går det når man stikker for stramt i mønsteret. Dette er Sara's hue, men min blev ikke meget bedre.


Hmm god mad....

 
Velbekomme....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar